UBS ajută „Netflix” pentru activitățile bancare, ca să poată intra în fluxul milionarilor

0

Noua platformă hibridă de gestionare a averii digitale UBS (UBSG.S) a atras 3,7 miliarde de dolari în primul său an, stimulând strategia directorului executiv Ralph Hamers de a câștiga mai multe afaceri din eșaloanele inferioare ale celor bogați la nivel mondial.

Cel mai mare manager de avere din lume încearcă să-și îmbunătățească serviciile digitale pentru a ajunge la clienți în afara bazei sale de clienți super-bogați, cu o nouă platformă online numită MyWay deschisă persoanelor care au de la 250.000 de franci elvețieni (278.000 de dolari) în sus.

Accentul UBS pus pe o abordare digitală a clienților evidențiază o schimbare majoră în lumea serviciilor bancare private, unde conexiunile umane și contactul personal sunt de obicei cheia pentru a face afaceri cu cei foarte bogați. Proiectul, demarat în luna mai a anului trecut înainte ca Hamers să devină CEO, are potențialul de a atrage 30 de miliarde de dolari în următoarele 12 luni, a spus o sursă familiarizată cu această chestiune.

Un purtător de cuvânt al UBS a confirmat că activele țintă și curente sunt de 3,7 miliarde de dolari. La rezultatele primului trimestru al UBS din aprilie, Hamers a dezvăluit un nou accent strategic neașteptat – că banca ar viza clienții privați sau cei cu până la 5 milioane de dolari împreună cu banca.

„(Aceasta) este o tendință de la care ne așteptăm la o creștere rapidă”, le-a spus el analiștilor de atunci. „Acolo vă…

Continuarea pe News 24

Leave A Reply

Your email address will not be published.