Rezultatele Coca-Cola sunt superioare pe măsură ce vânzările se îmbunătățesc de la minimele pandemiei

0

Coca-Cola Co KO.N a depășit așteptările de venituri și profit joi, întrucât vânzările puternice la domiciliu au ajutat cel mai mare producător de suc acidulat din lume să revină dintr-un al doilea trimestru sfâșietor, trimițându-și acțiunile cu 2% înainte de clopot.

Compania de băuturi, care realizează aproximativ jumătate din veniturile sale din vânzări în restaurante, teatre și alte locații publice, a raportat o încetinire a scăderilor vânzărilor „departe de casă” și a declarat că ultimul trimestru a fost cel mai provocator.

Compania a declarat că vânzările mărcii sale comerciale Coca-Cola și Coca-Cola Zero Sugar sunt acum pozitive.

„În timp ce multe provocări există în continuare, progresul nostru în trimestrul acesta îmi dă încredere că suntem pe drumul cel bun”, a declarat James Quincey, director executiv, într-o declarație.

Vânzările organice, care elimină impactul achiziției și valutar, au scăzut cu 6% pentru cele trei luni încheiate pe 25 septembrie, dar s-au îmbunătățit față de o scădere de 26% în al doilea trimestru.

Vătămată de blocaje, compania din Atlanta a lansat în august un plan de restructurare care include reduceri de locuri de muncă, eficientizarea portofoliului său de băuturi și mai multă atenție asupra produselor populare, inclusiv băutura sa acidulată semnată.

Compania a declarat că, consumatorii continuă săse aprovizioneze cu băuturi răcoritoare și alte…

Continuarea pe News 24

Leave A Reply

Your email address will not be published.