Pepco va crea 13.000 de noi locuri de muncă în Europa, în următorii trei ani

0

În urmatori trei ani, Pepco Group, care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz, intenţionează să creeze circa13.000 de noi locuri de muncă în Europa , în urmare a  deschiderii de noi magazine, a declarat pentru Reuters directorul general Andy Bond.

Astfel, cele mai multe noi locuri de muncă vor fi în Europa continentală, firma estimând că în urma pandemiei cumpărătorii vor prefera magazinele mai ieftine. În timp ce mulţi retaileri europeni şi-au mutat operaţiunile online, au închis magazinele şi au făcut concedieri pentru a supravieţui pandemiei, Pepco face exact opusul, a mai spus Bond.

El a adăugat: „Spre deosebire de mulţi retaileri tradiţionali care se confruntă cu probleme, suntem extrem de încrezători în perspectivele noastre de creştere”.

Compania s-a listat în mai la Bursa de la Varşovia, iar capitalizarea sa bursieră se află la 6,9 miliarde de euro. Pepco Group are circa  35.000 de angajaţi în 3.400 de magazine din 16 ţări. În toamnă va intra pe cea de-a 17-a piaţă, Austria.

Aşa că, în ultimul trimestru, Pepco a raportat venituri de 1,04 miliarde de euro şi creştere comparabilă a vânzărilor de 29,3%, un avans care reflectă impactul pandemiei în aceeaşi perioadă a lui 2020, când magazinele au fost închise.

Totodată, Grupul Pepco, este unul dintre lanţurile de magazine cu cea mai puternică expansiune în Europa de Est, este prezent şi în România, unde comercializează îmbrăcăminte, articole…

Continuarea pe News 24

Leave A Reply

Your email address will not be published.