Magazinul online al producătorului de cosmetice Farmec, a avut vânzări mai mari cu 80%

0

În anul 2020, magazinul online al companiei Farmec Cluj-Napoca a înregistrat o creştere a vânzărilor cu 80% faţă de datele din 2019, potrivit unui comunicat al producătorului de cosmetice.

Astfel, traficul general pe site-ul companiei a crescut cu 45% de la an la an, iar în ceea ce priveşte metoda de plată, din totalul comenzilor înregistrate în 2020, peste 42% au fost achitate cu cardul, o dublare a volumului consemnat în anul precedent. Totodată, clienţii au preferat să comande mai mult de pe dispozitive mobile, volumul tranzacţiilor efectuate în acest fel fiind dublu raportat la perioada de referinţă.

În contextul preferinţelor, cele mai apreciate game au fost: Farmec (produsele dezinfectante), Gerovital H3 Evolution, Nufăr, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Beauty, Aslavital, Gerovital Stop Acnee şi Gerovital H3 Equilibrium. De asemenea, a existat un interes deosebit pentru produsele care ţin de igiena casei şi igiena personală de bază: dezinfectanţi, săpunuri, produse de curăţenie şi creme de mâini.

Dintre brandurile care reprezintă categoria de curăţenia casei, respectiv a bucătăriei, Nufăr şi Triumf, au înregistrat o creştere semnificativă a vânzărilor. Astfel, Nufăr are un avans de 250%, iar Triumf de 277% faţă de vânzările din 2019.

În planul pentru anul 2021, se estimează că, pe segmentul e-commerce, Farmec se va concentra pe relansarea magazinului online şi lansarea unei aplicaţii mobile, precum şi…

Continuarea pe News 24

Leave A Reply

Your email address will not be published.