Magazinele din retailul nealimentar încep să îşi închidă porţile definitiv

0

Organizaţia Patronală a Retailerilor din România, a precizat că  din ce în ce mai multe societăţi comerciale care activează în domeniul retailului nealimentar, intră în faliment,  şi sunt aflate în imposibilitatea de a mai rezista pe piaţă, potrivit unui comunicat al Roretail, remis, miercuri, AGERPRES.

În prezent, asociaţia a semnalat în numeroase rânduri, atât public, cât şi prin comunicări transmise factorilor de decizie, situaţia extrem de dificilă pe care o întâmpină retailul nealimentar din România. După o perioadă de 3 luni în care magazinele au fost închise prin decizii ale autorităţilor, odată cu redeschiderea centrelor comerciale vânzările au rămas sub nivele mult inferioare celor de anul trecut.

În contextul general,  scăderile vânzărilor din magazine în ultimele luni au ajuns la 60%-80%, iar situaţia este extrem de dramatică. Inclusiv cu ocazia Black Friday, vânzările din magazine au fost cu aproximativ 50% mai mici decât cele de la ediţia anterioară, din anul 2019. Primele magazine care au intrat în faliment sunt cele ale micilor companii din domeniu, unde nu există o contrabalansare a pierderilor de pe piaţa locală cu veniturile de pe pieţele externe.

„Magazinele din retailul nealimentar încep să închidă definitiv unul după altul, ca într-un joc de domino. Nu este însă un joc, este vorba de branduri locale, de angajaţi şi familiile lor. Vorbim de situaţii disperate şi de antreprenori care…

Continuarea pe News 24

Leave A Reply

Your email address will not be published.