Klarna își cere scuze după o reacție la e-mail

0

Klarna a fost nevoită să-și ceară scuze după ce zeci de oameni furioși au întrebat de ce le-au avut detaliile, în ciuda faptului că nu a făcut niciodată afaceri cu firma de plăți.

O serie de persoane de pe Twitter au declarat că au primit un e-mail de marketing de la Klarna despre aplicația sa. Acesta a fost urmat de un mesaj care a declarat că e-mailul a fost trimis din greșeală și i-a asigurat pe oameni că „nu ați fost adăugat la o bază de date de marketing”.

Dar destinatarii au întrebat cum firma le are adresa de e-mail în primul rând. Un utilizator de Twitter, vloggerul Christine Armstrong, a scris pe Twitter: „Acum, de ce mi-ar fi trimis„ accidental ”newsletter-ul lor atunci când nu le-am folosit niciodată serviciile. Cine le-a vândut e-mailul?”

Compania și-a cerut scuze și într-un blog și a spus:

„E-mailul a fost trimis consumatorilor Klarna care au folosit recent unul dintre produsele sau serviciile Klarna, inclusiv tehnologia de verificare a Klarna”.

Grupul suedez de servicii financiare oferă tehnologie de verificare pentru un număr mare de comercianți cu amănuntul, cum ar fi Asos, TopShop și magazinul online de înfrumusețare Feelunique.

Acesta spunea: „Tehnologia de plată a Klarna este un produs folosit de unii comercianți cu amănuntul pentru a procesa plățile pe site-ul lor web. Aceasta înseamnă că, Klarna procesează toate tranzacțiile cu cardul de credit și de debit pentru acești…

Continuarea pe News 24

Leave A Reply

Your email address will not be published.