Româncele preferă să cumpere online cel mai mult produse de îngrijire a părului

0

Produsele cel mai frecvent cumpărate online de către românce sunt cele de îngrijire a părului, conform unei analize interne realizate pe anul 2017 de către Esteto Marketplace. În topul preferințelor la nivel de cumpărături online se află și produsele de hair-styling, urmate de cele de îngrijire a feței, respectiv de machiaj.

Coșul mediu de cumpărături – trend ascendent în 2017 pe toate categoriile de beauty

În ceea ce privește îngrijirea părului, cele mai căutate produse sunt cele din gamele de reparare, regenerare și anti-cădere. În medie, româncele au cheltuit aproximativ 168 de lei pe o comandă de produse de îngrijire a părului în 2017.

Legat de produsele de hair-styling, conform Esteto.ro, comanda online medie se situează la valoarea de 84 de lei. Româncele alocăun buget mediu de 172 de lei pe o comandă online care conține produse de îngrijire a feței, respectiv 77 de lei pe produse de make-up.

Coșul mediu de cumpărături pe întreaga categorie de beauty s-a ridicat la suma de 185 de lei în 2017, în creștere cu aproximativ 10% față de 2016 și cu circa 45% față de acum 5 ani.

Momentele preferate de achiziție pentru produse de beauty – dimineața și la prânz

În analiza realizată de Esteto.ro, în 2017 vârful de achiziții online pe categoria de beauty a fost atins la orele dimineții – 11:00, respectiv 10:00 – și la prânz: orele 13:00 și 14:00 înregistrând cele mai multe comenzi plasate online.

Ca zi a…

Continuarea pe News 24

Leave A Reply

Your email address will not be published.