Farmec a investit 1 milion de euro în gama Gerovital H3 Evolution Perfect Look

0

Farmec Cluj a investit un milion de euro pentru dezvoltarea gamei Gerovital H3 Evolution Perfect Look şi a numit-o pe Catrinel Menghia ambasador de brand, conform unui comunicat remis, joi, AGERPRES

Până la finalul acestui an, compania clujeană, se aşteaptă să menţină trendul ascendent în vânzări pe segmentul antirid şi previzionează o creştere de 20% pentru gama Gerovital H3 Evolution.

Astfel că după ce, la începutul anului trecut, Farmec a prioritizat producţia de biocide pentru a răspunde nevoilor pieţei, ca urmare a declanşării pandemiei, compania a încheiat anul 2020 cu o nouă lansare pe segmentul face care: o formulă inovatoare, compusă din acid hialuronic 4D şi ulei natural din trandafir sălbatic, creată în laboratoarele din Cluj-Napoca. Acest complex molecular antirid de ultimă generaţie se află la baza noului Perfect Look, o extensie a gamei Gerovital H3 Evolution. Investiţiile direcţionate spre dezvoltarea acestei game se ridică la aproximativ un milion de euro.

„Celebrăm zece ani de Gerovital H3 Evolution cu o extensie a gamei care are la bază o formulă, care s-a dovedit a fi foarte eficientă în urma testelor realizate de laboratoarele Evic: acidul hialuronic 4D şi uleiul de trandafir sălbatic. Această noutate vine să întărească poziţia de lider pe care o deţine Gerovital pe segmentul antirid şi performanţele gamei Evolution, care aduce, în portofoliul Farmec, 7% din vânzările valorice. Nu puteam să nu…

Continuarea pe News 24

Leave A Reply

Your email address will not be published.