Creşterea vânzărilor de hrană pentru animale de companie au stimulat afacerile Nestle

0

Joi 18 februarie, grupul elveţian Nestle, cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume, a raportat o creştere cu 3,6% a vânzărilor în 2020, susţinută de avântul înregistrat în cele două Americi a vânzărilor de hrană pentru animale Purina PetCare şi de divizia Nestle Health Science, informează un comunicat de presă.

Dar în contextul evoluţiilor cursului de schimb, au redus vânzările cu 7,9% din cauza aprecierii continue a francului elveţian faţă de majoritatea monedelor. Prin urmare, vânzările totale raportate au scăzut cu 8,9%, până la 84,3 miliarde franci, comparativ cu 92,6 miliarde franci în 2019.

În previziunile directorului Nestle, „2020 a fost un an greu pentru mulţi. Experienţa noastră în materie de nutriţie, abilităţile digitale, structura descentralizată şi inovaţia ne-au permis să ne adaptăm rapid la comportamentele şi tendinţele în schimbare ale consumatorilor. Am înregistrat progrese semnificative în transformarea portofoliului nostru, am continuat să dezvoltăm Nestle Health Science într-o entitate puternică în domeniul ştiinţei nutriţionale şi ne-am extins prezenţa în comerţul de tip B2C”, a declarat, aşadar, directorul general de la Nestle, Mark Schneider.

În România, rezultatele financiare pentru anul 2020 au fost în linie cu cele obţinute la nivel global şi de zonă, cu o creştere organică de 3,5% susţinută de complexitatea portofoliului pe piaţa locală. Aceasta a…

Continuarea pe News 24

Leave A Reply

Your email address will not be published.