Soluții pentru cele mai mari provocări ale magazinelor online

0

Numărul de magazine online din România s-a dublat în 2018 față de 2017: 14.000 de magazine online au bifat afaceri de 3,5 miliarde euro anul trecut, cu 30% mai mult față de anul anterior.

Marja de profit în continua scădere a magazinelor online din România apare ca efect al concurenței în creștere, al transparenței informațiilor în piață și a alinierii prețurilor.

“În acest moment există softuri care integrează rapid magazinele online cu furnizorii, softuri care pot să dea în timp reală prețurile concurenților. Este evident că aceste prețuri se vor alinia în jos”, explică Ionuț Farcaș. Un alt motiv este faptul că marii jucători de IT&C din România sunt obișnuiți să vândă volume mari cu marje mici, și-au extins gama de produse și practica același model și în alte domenii.

“Practic, am ajuns să vindem mâncare pentru animale sau produse fashion la marje de produse IT&C doar pentru că marii jucătorii și-au diversificat gama”, spune Ionuț Fărcaș.

Soluții pentru creșterea marjei de profit:

-Private label – până acum 3 ani, marca privată era o opțiune pentru magazinele mari mai nou există companii specializate care pot ajuta cu toate serviciile necesare pentru crearea propriei linii de produse.

-Furnizori noi – de obicei pot fi găsiți la târgurile de profil; mulți dintre jucători din online sunt cumva receptori de informații, sunt căutați de furnizorii din România și îi listează pe site. Aveți o…

Continuarea pe News 24

Leave A Reply

Your email address will not be published.