Adidas renunță la boicotul din China pentru a ajuta creșterea perspectivelor

0

Compania germană de îmbrăcăminte sportivă Adidas (ADSGn.DE) a renunțat la acțiunile chineze în martie de boicotare a produselor sale și a ridicat vineri previziunile sale de vânzări în 2021, spunând că se așteaptă ca evenimentele sportive viitoare să conducă la o cerere puternică de noi produse.

Adidas a declarat că acum vede vânzările în creștere cu o rată procentuală ridicată pentru adolescenți în 2021, comparativ cu prognoza din martie pentru creșterea medie-înaltă pentru adolescenți, cu un salt de aproximativ 50% așteptat în al doilea trimestru.

Acesta a spus că accelerarea va fi condusă de produse noi, cum ar fi pantofii de alergare Ultraboost care sunt proiectați pentru a fi reciclați, precum și de evenimente sportive mari, cum ar fi campionatul european de fotbal și Cupa Americii.

Acțiunile Adidas, care scăzuseră în ultimele săptămâni din cauza preocupărilor legate de vânzările din China, au crescut cu 7% la 0728 GMT, cel mai mare câștig pe indicele german blue-chip (.GDAXI). Acțiunile rivalei Puma au crescut, de asemenea, cu 1,8%.

„O ușoară accelerare a ghidului de creștere organică din 2021 sugerează că îngrijorările legate de … daunele potențialilor chinezi par exagerate”, a declarat analistul Jefferies James Grzinic.

Mărci occidentale, inclusiv Adidas, Nike (NKE.N) și Puma (PUMG.DE), s-au confruntat cu atacuri online în China în luna martie, din cauza declarațiilor din trecut, spunând că…

Continuarea pe News 24

Leave A Reply

Your email address will not be published.